ورود به سیستم
نام کاربری
رمز عبور
عضویت در خبرنامه
عضویت در خبرنامه
بخش اخبار

روز 29دي روز ملي غزه گرامي باد

بخاطر سرپوش گذاشتن رسانه های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی هم بخاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان روز 29 دی ماه با نام روز ملی غزه نام گذاری شده است.


روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.
نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شعار دفاع از مظلومین را در مقابل زورگویان سرلوحه قرار داده است و مسئله فلسطین و دفاع از مسلمانان آن سرزمین از دغدغه های مردم ایران اسلامی بوده است. در طول سال های اشغالگری رژیم صهیونیستی، امام خمینی(ره) با درایت خود در نام گذاری روز جهانی روز قدس، حمایت از فلسطینیان را به عنوان یک مسئله راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین کرد که ما به آن پای بند بوده و هستیم.
غزه به دلیل اینکه خط مقدم مسلمانان و شیعیان در مقابله با اسرائیل است و همچنین نزدیکترین مکان برای ضربه زدن به پیکره رژیم اسرائیل است برای ما مسلمانان اهمیت استراتژیکی دارد.نوار غزه به دلیل نزدیکی به مصر که شاهراه انرژی و امنیت اسرائیل بوده و از طرفی هم آن ها با تصرف این منطقه می توانند کل فلسطین را اشغال کنند و دغدغه آسیب پذیری خود را از بین ببرند برای اسرائیل هم دارای اهمیت فراوانی است. این پیروزی های غزه در جنگ هشت روزه و 22 روزه به مردم دنیا نشان داد که قدرت ایمان در مقابل تجهیزات نظامی و ساز و برگ ارتش دوم دنیا پیروز شد و هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد.این پیروزی ها از طرفی هم باعث برهم زدن معادلات غرب و اسرائیل در منطقه غرب آسیا و همچنین کاهش محبوبیت سردمداران رژیم اسرائیل بین مردم و افزایش اعتبار و عزت جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان بین مسلمانان جهان شد.سانسور خبری شدید رسانه های غربی از جنایات اسرائیل در این منطقه، حمایت آمریکا، اروپا از اسرائیل و وتو لایحه ها و قطعنامه های ضد اسرائیلی باعث سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم اسرائیل در این منطقه شده است.

حدیث هفته
الكذب يودي الي النفاق
دروغگوئي منتهي به دوروئي مي شود.
(غرر الحكم 310/1)
<
حدیث هفته
امام علی(ع):
شَرطُ الاُلفَةِ تَرکُ الکُلفَةِ.
شرط الفت ، ترک تکلّف است .
معرفی شهید
شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود
مدیریت مالی پایگاه
1)در خواست وام قرض السحنه جهت اعضا
2)کمک به بیماران سرطانی
3)کمک به تامین جهیزیه افراد بی بضاعت
تلفن: 02533209030     رايانامه: basij@hmu.ac.ir
کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) قم © 2017 است.