ورود به سیستم
نام کاربری
رمز عبور
عضویت در خبرنامه
عضویت در خبرنامه
بخش اخبار

شرايط شركت در مسابقه روزنامه ديواري بصيرت(قابل توجه همکاران گرامي)


1-روزنامه دیواری در مقوای با ابعاد صد در هفتاد سانتی متر( سفید و یا رنگی) و با فاصله ی مناسب خطوط برای نوشتن مطالب(1/5 سانتی متر) تهیه می شود. استفاده از یونولیت، چوب یا طرح هایی که حمل و نقل و جابجایی اثر را با مشکل مواجه می کند، مجاز نیست همچنین نباید از کاغذ نازک جهت تهیه روزنامه دیواری استفاده شود.
2-تهیه روزنامه دیواری به صورت برجسته (فوم)، چند برگ( به صورت مجلات مختلف) و به هر روش دیگری غیر از روش متعارف، باعث حذف آن از دور مسابقه خواهد شد.
3-کادر بندی نشریه باید با توجه به عناوین ستون های مختلف و براساس اولویت و مبانی روزنامه نگاری صورت گیرد.
4- مسابقه روزنامه دیواری به صورت خانوادگی می باشد و همکاران حداکثر تا تاریخ 96/11/8 روزنامه دیواری خود را به كارشناس امور اداري سرکار خانم محمدي تحویل نمایند.
5-روزنامه دیواری از نظر نوع، هدف و عمده مطالب آن می بایست حول محور انقلاب اسلامی ایران، ایام الله دهه فجر، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم متمرکز شده باشد، علاوه بر این موارد با توجه به موضوع می تواند در زمینه های اجتماعی، فرهنگی نیز کار شود.
6-ذکر منابع و مأخذ کلیه مطالب مندرج در روزنامه دیواری الزامی می باشد، مطالب فاقد چنین خصوصیتی از درجه ي اعتبار ساقط است و به تناسب از امتیازات مربوط کسر خواهد شد.
7-درج یک موضوع قرآنی و استفاده از یک حدیث معتبر در روزنامه، موثر بودن مطالب، استفاده از مطالب به صورت غیر مستقیم و با قلم نویسنده و تهیه کننده، استفاده از عکس، کاریکاتور و رنگ آمیزی و خلاقیت و نوآوری در تهیه روزنامه دیواری امتیاز بیشتری خواهد داشت.
8-روزنامه می بایست دارای عنوان باشد. یک نام مناسب انتخاب و در جای مناسب( معمولاً بالا یا وسط صفحه) درج
می گردد. این نام باید معنادار بوده و با موضوع روزنامه دیواری مطابقت داشته باشد و حداکثر بیش از سه کلمه یا به عبارتی دیگر طولانی نباشد.

توجه: به همه شركت كنندگان هدايايي به رسم يادبود و به سه خانواده برتر جوايزي اهدا خواهد شد.
پايگاه مقاومت كريمه اهل بيت(س)
دانشگاه حضرت معصومه(س)

حدیث هفته
الكذب يودي الي النفاق
دروغگوئي منتهي به دوروئي مي شود.
(غرر الحكم 310/1)
<
حدیث هفته
امام علی(ع):
شَرطُ الاُلفَةِ تَرکُ الکُلفَةِ.
شرط الفت ، ترک تکلّف است .
معرفی شهید
شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود
مدیریت مالی پایگاه
1)در خواست وام قرض السحنه جهت اعضا
2)کمک به بیماران سرطانی
3)کمک به تامین جهیزیه افراد بی بضاعت
تلفن: 02533209030     رايانامه: basij@hmu.ac.ir
کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) قم © 2017 است.